vineri, 25 noiembrie 2011

10 lucruri from work... 



1.       Am luat la cunostinta ca exista Familia Batman care locuieste pe strada Lilieci.
2.       Am invatat ca oamenilor le place sa reverse suferinta lor asupra primei persoane pe care o gasesc.  Atunci cand se dovedeste ca nu are dreptate inchid  brusc/violent conversatia.
3.       Am avut o conversatie tare placuta cu o persoana mai in varsta care mi-a spus ca ii apare pe ecranul calculatorului user si pasaport si ca nu stie datele de pe pasaportul personal.
4.       Se pare ca sunt mult prea multe persoane care cred ca atunci cand se schimba buletinul se schimba si CNP-ul ( din pacate nu erau pustani).
5.       Sunt persoane care se sperie atat de tare ca nu le merge televizorul incat incep sa planga. Partea ciudata este ca realizeaza intr-un final ca nu au dat drumul la tv.

6.       Am invatat ca daca nu ai platit si serviciile s-au suspendat, nicio problema poti sa ii umplii, linistit,  frigiderul operatorului.
7.       Ca iti este mila cand omul are dreptate dar nu ai cum sa il ajuti.
8.       Sunt multi oameni care nu stiu limbi straine dar au calculatorul in engleza, italiana, franceza, etc. Naspa ca nu stiu sa citeasca optiunile.
9.       Stiti pozele acelea  de pe net cu buletine cu nume gen Vacagrasa sau Bounegru? Chiar exista oameni cu numele astea si unele chiar mai greu de reprodus.
10.   Exista oameni atat de convinsi ca nu vrei sa ii ajuti incat poti sa le explici de minim 10 ori ce trebuie sa faca pentru a merge totul si sa nu inteleaga. Mai mult, sunt indignati ca nu vrei sa ii ajuti. 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu