joi, 22 decembrie 2011

10 replici de agatat


Sunt multe feluri in care poti sa atragi atentia cuiva, sa intri in vorba cu o persoana atractiva. Exista persoane care sunt placute din prima clipa si sunt persoane care incearca sa para interesante, vorbind tot felul de balarii, ca sa se faca memorabile.



1. Cred ca esti obosit pentru ca ai umblat prin mintea mea toata ziua.
2. Nu sunt asa de inalt dar acum stau pe portofelul meu.
3. Fusta ta este din spatiu? Pentru ca fundul tau pare de pe alta planeta.
4. Te-am urmarit pana acasa. Ma pastrezi?
5. De ce esti asa pretentioasa? Eu nu am fost.
6. Tatal tau este terorist pentru ca tu esti o bomba.
7. As putea sa te imbat si sa profit de tine, dar asta este ilegal. Ce vrei sa imi iei de baut, sa ma imbeti si sa profiti de mine?
8. Corpul tau este alcatuit din 90% apa... imi este asa sete!
9. Vocile mi-au spus sa vin si sa vorbesc cu tine.
10. WoW!! Astia sunt reali?!?






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu